Szép nap...nagy kérdés?

Ma olyan szuper napunk volt. Nem történt semmi nagy dolog, csak úgy szimplán jó volt:)

De. megcsináltam mindent, így egész du. Amival játszottunk, sétáltunk, Maminál voltunk, aztán Papa megint elvitte sétálni, aztán Apáztunk:)

Minden nap fogok írni a blogra, mert fontos nekem, magam miatt és miattatok:)) De nagyon boldog vagyok, hogy "időben" elkezdtem anno a fogyit, és nem most kell erre koncentrálnom 100%-san, hanem a családomra tudok, főleg Amira, aki már megy mint a gép, dumál, nevet, esik-kel.

Én pedig ugy érzem fiatal, lendületes, sportos Anyukája tudok lenni:)))

De azért odafigyelek a kajára, de már csak 60-70%-ban:)))

Mai kajcim:

R: fél kefir
T: másik fele a kefirnek
E: 1 tányér leves, 1 jó reggelt győri
U: 1 kávé (1 dl tejjel) és 1 tk magos zsemle (kb 4 dkg)
U2: Anyunál 2 marék mogyoró, mindig elcsábulok:)
V: 2 dk virsli, 1 tk mustár, 1 tk magos zsemle

Na, ez a mai egy súlytartós menü...még így mogyoróval is, mert ez így olyan 1400 kcal lehet maximum:))) és ma nem ettem édességet, nem volt könnyű, de megálltam:)))

Tornát már írtam, holnap sztem popsi lesz, de ha leteszem Amát és fáradtnak látom, akkor lehet INEP állva vagy a talaj:)) Majd holnapra megálmodom.

Köszönöm továbbra is a sok privit:) és hogy velem tartotok:)))

Ma megkérdezték tőlem? Noémi mennyit fogytál? Mondom 32 kg-t....Lehet ennyi fogyni? Igen lehet...és utána (séta közben volt) elgondolkoztam, basszus 32 kg, mit kellett elbírnia a lábaimnak,a térdemnek, a szívemnek. 32 kg nagyon sok...de ennek ellenére nem érzem, h ennyit fogytam volna!

Biztos azért van m inkább azt a 14 kg-t érzem, ami a 80-ból jött le, mert ami a felett volt, az a terhes súly volt, de hála égnek nem tartott sokáig :)

Bizony nem könnyű, de visszaemlékezve, persze az idő megszépíti az emlékeket, nem volt annyira nagyon nehéz, de nagy igazság midnen fejben dől el. :)

Ma mikor tornáztam Anyu ül a kanapén és beszélgettünk, amig tudtam beszélni...egy idő után ennyit mondott: Jobban nyomod m a Réka, m ő sokszor megáll dumálni, te pedig nem. Olyan aranyos volt.:)))



Nagy kérdés következik!!!
(A portálon, ahol régen a naplómat írtam, páran össze tudták hozni h talizzanak, olyan jó nekik:))
DE!!!!! A fene vigye el, én is összehozok egy talit :)))) Aki jönne írjon:)



Az is, akivel még eseteg nem is beszéltem, de diétázik, vagy súlyt tart, vagy sokat mozog, vagy csak szeret ilyesmiről olvasgatni. Sztem összejönnénk egy páran!!!!
Írjon, aki jönne a nonoeletmod@gmail.com-ra.
Mindig írok majd a fejeleményekről, hányan vagyunk már, hova megyünk:))) Sztem olyan ápr-máj körül jó lenne:))) Esteleg egy étterembe vagy valami bulis helyre, ahol lehet azért beszélgetni is. Javaslatokat kérek szépen!!!!:)))


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény