Szép napot! :)

Tegnapi cardio után, menni nem tudok. Nagyon durván izomlázam van, nagyon régen fáradtam már el így tornától, talán még amikor karatéztam. Éjjel ahányszor megfordultam felébredtem, mert fájt. :)

Hát egymás után a két nap ez a cardio, azért súlyos.

Na sebaj, ma pihi:) Helyette: hajfestés, szárítás, körömfestés:) Este Fábryra megyünk:) Kis kikapcs. jót fog tenni:)

Mai ebéd fasirt lesz krumplival:)) Nyamika.

Kértetek összehasonlító képet, csináltam:)) 75 és 66 kg közti különbség:))) Nagyon szeretnék 66 kg maradni:)))

Ja és előjött a kötőhátya gyull. is mára, sajnos gyakran van nekem, de van rá jó kis szemcseppem:))

Ama már jól van! De a dorktornő kérte menjek vele vissza ma!

Irány szépítkezni, amíg Ama alszizik!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény