Szép napot! :)



Azt hittem a vendégkönyv közekedveltebb lesz, de sebaj:)

Ma eddig semmi különös nem történt. Ma nem tornázok, mert már 4 torna megvolt, ma pihi van, meg nem is vagyok túl jól, fáj a torkom, a fejem, vettem be gógyszert és grapefruitmag cseppet, nem szeretnék beteg lenni!!

Ama alszik, megyek körmöt festeni, kicsit szépítkezni délutánra illetve estére!!:)

Mai kajcim leírom nagyjából, mert ma már nem leszek:
F: tejeskávé
R: tk magos zsemle, pici májkrém, 3 dkg sajt=melegszendvics
T: nem lesz
E. töltött paprikából 1 gombóc+lé (kenyér nélkül)
U és V: szendvics, süti=svédasztal
Ebéd utánig 700 kcal tartok, sztem ha figyelek, márpedig fogok, akkor 1800 körül tudok zárni!

Kompenzálás képpen előre gondolkozok, vagyis nem tízóraizok és ebédre nem eszek kenyeret, vagy zsemlét, hogy du. tudjak enni ezt-azt :D

Nagy hír: 65,5 kg vagyok:))))))))) de Ádusnak pssszt ;) 65 kg alá már tényleg nem szeretnék menni, de ezt a 65-66 kg-t boldogan tartanám:DDD

Holnap lehet hasizmozok egyet :) vasárnap pedig cardió:) Szuper:) Már várom, nagyon megszerettem a mozgást, nagyon jól esik, élvezem, de kell a pihenő nap is, az is fontos!:)

Csodaszép napot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény