ÁÁÁÁÁÁÁÁ, fene vigye el...

...vagyis vigyen el, engem!

Annyi vackot ettem össze a délután és este folyamán mint már régen, sorolni is sok: szendvics, fagyi, banán, mogyoró, popcorn....szörnyű....mindenből csippentettem:(

Jó, hogy pont délután írtam végre 66 kg vagyok...na holnap reggel nem leszek:(

Nonóóóóóóóóóóóóóóóóóó, rossz vagy!!!!!!!!:))))

Nevetek magamon....tényleg ennyit számítana egy nőcis nap???? Soha nem kívánok ennyit enni...de ezért holnap brutál kemény leszek magammal, és amig Ama alszik vm burtált nyomok le edzés gyanánt :)) Már ha bírom:)

Na mindegy is...megtörtént, el kell fogadni vannak ilyen napok.

Alszok egy nagyot és holnap újra kő kemény leszek:))) És mérgemben 65 kg-ra fogyok:))))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény