Álomszép idő van:)

Amival idáig kint voltunk, jól ki is szívta a levegő...már le is tettem aludni:) ha felkelt megyünk megint ki...nagyon élvezzük a tavaszt:))



Írta Anita megjegyzésbe lehet a keményítőt levesekhez, szószokhoz...annyira igaz. Mert igazából a keményítő egy "semleges íz" csak sűrít, te meg a fűszerezéssel bármit ki tudsz hozni az ételből:))) Nagyon boldog vagyok, h most erre ráleltem:)))

Nagyon boldog vagyok, mert újra jól érzem magam és fittnek is:) lehet ehhez 66 kg kell lennem, vagy tavaszi idő:))) Nem tudom.

Kajcim ma:
F: tejeskávé
R: tönköly magos zsemle, 4 sz light szalámi ( 1db 7 kcal), fél paradicsom
T: nem volt
E: 2 merőkanál főzelék, hozzá 5 dkg teljeskiörlésű kenyér, 1 db győri keksz (édesség gyanánt)
U: most iszom a kávémat
V: mielőtt elmegyünk eszek tk kenyeret, light szalámival

Próbálom kerülni az édességet (cukrot) és a finom liszetet. Én egyenlőre nem is hiányzik:) Fogok venni U1 somlóit, meg 1-2 édességet, puding az mindig van itthon.



Torna megvolt, most amíg Ama alszik (még énekel) addig kicsit pihenek:))

Mindenkinek további szép napot, holnap jelentkezek, remélem csodaszép esténk lesz és nektek is! :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény