Basszus.....:(

Tegnap esténk csodálatos volt:)))) Azért nem basszus...de azért igen, hogy bevacsiztunk! :( Mondjátok erre gondolom: néha belefér, de ez már lassan mindennapos...és reggel 67 kg voltam:(( ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ mérges vagyok nagyon magamra.

De, ma azzal kezdtem csináltam gyümi salit: banán, kivi, alma. Ebből csak a banán húzos, de azt Ama úgy is ellopkodja majd, alma és kivi mehet, de banán is kell a szervezetnek, abban is sok vitamin van. A salim 300 kcal banánnal együtt, de mondom ebből nem fogok sok banánt megenni. Gyümisali lesz a tízórai és az uzsi. Reggelim tk kenyér, light szalámi és paprika volt. Ebéd kevés sárgaborsó főzelék, de magában. Vacsim is vm ultra könnyű. Ma amig Ama alszik, nem fogok gépezni, mert lenyomom a Kickboxot....az 40 perc :)

Na szóval odakenek neki:))))

Jó persze legyek 66 kg, de 67 már nem...nem és nem. 66 kg az ideális nekem és annyi is leszek:)))))

Mindenkinek hajrá mára, ti is drukkoljatok, hogy ügyi legyek:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény