Bejelentkezés...

Még nem haltam éhen, még élek! :))

Nos, a leírtak óta:

E: 4 dl víz, 4 kis sz pirítós, 1 banán
U: most lesz salika
Torna: átjött keri Lányom és mikor letettem Amit, még lenyomtuk az INEP 20 p, ma 40 perc torna volt:))

2 dl víz híjján megittam ma 3l-t....ugyhogy ma sztem 3,5 körül simán zárok...én aki napi szintem jó, ha 1-1,5 l iszok...jelzem egyfolytában pisilek:))

Várom már az estét, jó kis héjjában sült krumplit...nyamika:)))

Ja, Ádust hívtam, mert végülis reggel óta nem tudott hazajönni enni, hogy egyen vm szendvicset, féltem, nehogy rosszul legyen. Úgy volt, ma haza tud jönni enni, és azért vágott bele Ő is...de annak semmi értelme, hogy rosszul legyen. Nekem is nagyon oda kell figyelnem, hogy igyak, egyek stb...



Vacsi után még írok:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény