Bejelentkezés....

Szuper a nap:)) Nem vagyok éhes:)))) Végre nem forog minden gondolatom-e körül! :)))

Mai kajcim eddig:
F: tejeskávé
R: 1 tönköly magos zsemle, 1 sz párizsi, fél paradicsom, 2 dl narancslé
T: nem volt
E: 2 virsli, 1 zsemle (rendes) 1 evk. mustár
U: 2 szem eper, 1 müzli szelet
V: korai vacsi lesz 4-5 körül, Ádus főz...:)))

Nem sok amit eszek, de ennyi jól esik, egyiken sem filóztam, ehetem e vagy nem, ez a esett jól, ekkora mennyiségben:))

Szombaton go Cegléd...nagyon várom. Felhívtam és rgisztráltam biztos ami tuti, nehogy ne férjek már be a tornára:)))

Másik....felmerült benne a kérdés, meghívnám Norbit és Rékát Érdre is egy ilyen napra. Ádushoz tarzozik az érdi Sportcsarnok, sztem el lehetne intézni. Persze ez rengetem munka és szervezés, mert akkor a Rékáékon kívül (torna és Update rendszer bemutatása), hívnánk táncosokat (van ismerős tánccsoport, show táncosok) karatésokat (ahol régen karatéztam), van érden Update pékség, őket kihívnánk, van érden Rubint Réka szalon, velük egyezkednénk, ....most ez nagyon bevarrta magát a kis fejemben, este el is kapom Ádust ez ügyben:)

Persze még ezer más dolgot lehetne kitalálni, hogy egy szuper egész napos móka legyen belőle:)

Jajj ha ez sikerülne, Nonó nagyon boldog lenne. Nekem sokat jelentene, ha más csak 1-2 mondatot tudnék beszélni Rékáékkal, mert (persze a kcal számolással főleg) de az Ő tornáikkal fogytam le, és ez nekem sokat jelent.
Persze, ez rengeteg munka, szervezés, és minden más, ez most olyan 10% hogy lehetséges...meglátjuk!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény