:))

Ma kaptam 1-2 kedves szót, miért nevezem azt amit csinálok tisztítókúrának...igaz ami igaz, az más, mint ez, de ezért is lett ennek a neve tisztítókúra a'la Nonó és írtam és tettem össze, találtam valahol egy két doglot változtattam benne, de a lényeg megmaradt.

Vagyis, amiért ez nekem nagyon hasznos volt:
1, megittam ma 3,5 liter folyadékot, nem is tudom mikor ittam ennyit utoljára.
2, nem ettem hust, tejterméket, semmi ilyesmit, méregtelenítettem.
3, nem ettem édességet, kicsit újra visszafogtam magam.
4, betartottam amit elterveztem.:)

Kajcim:
Ebédig leírtam.
U: saláta: 1 paradicsom, kicsi kigyóubi, pici oliva olajjal, 2 dkg tk kenyérrel
V: 3 kisebb burgonya héjjában sütve, kevés hagymával.

Jól érzem magam, nem vagyok éhes, még mindig sokat pisilek, a sok innivaló meghozta hatását!

Örülök, hogy megcsináltam. Hogy holnap, hogy lesz meglátom, sztem már nem ez, de hasonlóan visszafogott étkezést folytatok és rám fér még a sok folyadék is:))

Annyit még, hogy nekem a legnehezebb az volt, hogy nem volt ebédre meleg étel...én a kemény diéta alatt, az 1200-nél is mindig betartottam, délben mindig meleget ettem...hiányzott és a délutáni kávém is. Mást nem kívántam. De délután már éhes voltam, vártam a vacsit nagyon:))

Ádus nem tudott hazajönni kajáért, mondtam neki egyen valamit, de vacsira azt ette amit én, ma Ő sem nasizott, kicsit Ő is visszafogta magát :))

Nőnapra csodálatos virágokat kaptunk Amival, tele a lakás :)))

Holnap valamelyik Réka comb tornát kéne megcsinálnom, plusz has...sztem a 2009 comb lesz és a has rész:)

Csodaszép álmokat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény