:)))

Tegnap szuper délutánunk volt. Kint voltunk, sokat sétáltunk, játszottunk:)) És este bicikliztünk 1 órát, Ama hátul az ülésben ült, először meg volt szeppenve, de aztán annyira tetszett neki:))

A bicajozás szuper sport:))) Imádom, főleg, hogy autó mindig Ádusnál, midnenhova így fogunk menni:))) Aminak élmény, nekem plusz mozgás. Sztem ma is tekerünk, ha felébredt:)))

Nem nagyon leszek most a hétvégén gép közelben, eddig is, a holnapi Baba zsúrra készültem:)))) Sok finomság lesz:))) Ma már csipegettem is....pedig nagyon észnél kell lennem, holnap Anyosóm hozza az isteni sütiket, én sütöm a tortát....nem kéne eszegetni!!! :))

Ma reggelre elromlott a fagyasztóm, ugyhogy csomó cucc kiolvasd, így főztem rendesen:) Mindig van valami:( Most jött a szerelő, gyorsan megcsinálja, aztán hordom vissza az épen maradt dolgokat Anyutól és a Nővéremtől:)

Jó lenne, ha hétfőn azt mondhatnám 66 kg vagyok, de sztem ez 67 lesz:((( De próbálok figyelni, viszont jól fogom érezni magam:))

De sajnos ma nincs az az édességet, amit nem tudnék megenni, álmos és lusta vagyok, csak nasiznék, ugyogy inkább ahogy felkelt Ama megyünk ki és bringázunk! :D Addig sem csipegetek:)))

Csodaszép hétvégét:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény