:))

Amici az ölemben ül, mai bejegyzés nem lesz túl hosszú:)))

Amíg Ama aludt addig én tornáztam (RR Kismama 1 trim 20 perc+has+ fekvőtámasz), főztem, pakolásztam:)))

Aztán fagyizni mentünk Amával és Dáviddal és sétáltunk:)))

Hazafelé a fagyizóból van egy nagy kerszteződés, átértem rajta a gyerekekkel (sehol senki nem volt, mindig nagyon óvatos vagyok, főleg két gyerekkel) léptem 10-et óriási durranás, egy autó kb 180 vitt el másik két autót....nagyon megijedtem, tény tőlünk már messzebb volt, jó pár méterre, de ha kicsit lassabban jövünk stb...akkor. Borzasztó! :( De egy biztos az Angyalkánik vigyáztak ránk:))) És még mindhármunknak van dolga, azért nem történhetett velünk semmi baj:)

De ilyenkor azért az ember elgondolkozik...milyen kevésen múlik.

De a lények, hogy semmi bajunk nem lett, és hála égnek az autóban ülöknek sem, de nagyon kell vigyázni.

Ennek ellenére csodaszép idő van, lassan alszik Ama, aztán megyünk megint ki:)))) bicajozunk és hintázunk a kertben:))

Ma kicsit visszafogom magam, mert este Ádussal ettünk egy jót:))) Ma eddig 2 sz lenmagos kenyér, 2 sz sonkával, ebédre roston pulyka csíkok, 2 sz lenmagos pirítóssal, fél paradicsommal! :))) És sok sok folyadék:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény