Egy újabb hét kezdődik....

És lassan április, és jön a Húsvét :)) Én szeretem a Húsvétot, sokan nem. Nekem mindegy mit ünnepelünk stb, a lényeg, h ilyenkor általában nincs sehol munka és együtt a család, ez a lényeg:))

Nagyon boldog vagyok, mert a mérleg ma kedves volt velem, mert nem hogy híztam, hanem fogytam, 0,5 kg-t:))) 65,5 kg voltam reggel:))))

Eddig 1 tk magos zsemlét ettem, sonkával, light sajt krémmel és újhagymával:) nagyon finom volt, bár most rágózok ezerrel, de úgy kívántam a hagymát:)

Ma elvileg lesz cardió, de még nem tudjuk hánytól, jó lenne ha 8-tól lenne, mert Amát 7 kor fürdetem.

Az óra átállítás nekünk jót tett, mert végre 7-et mutatott az óra mikor keltünk, nem 6-ot, jobb érzés azért.)))

Ma így nem tornázok itthon, most főzök, milánóit, szósz már kész, most fő a spagetti hozzá. Ama alszizik:) Ha felkel megyünk ki:))

Szóval csajok lassan Április, így aki még nem vágott bele, és le akar fogyni nyárig, még van két hónapja...vagyis majd 8-10 kg le tud fogyni a bikini szezonra, ha igazán akarja!!!!! :D



Nem felejtettem ám el a: Fogyi Talit,
Dátum: május 8,
Hely: Margit-Sziget:)))
Pontos időpont majd megbesz, én egyik hétvégén kimegyek a családdal és megnézem ,hogy lehetne letelepednünk majd, hol van jó hely erre:))) A találkozó sztem a Margit-híd felöli bejáratnál lesz a Buszmegálló után bal oldat van egy Sport pálya féleség azt mindenki megtalálja, m aki megy befelé a szigetre a mellett mindig elmegy:) REMÉLEM JÓ SOKAN LESZÜNK! :)

glitter-graphics.com

Látom a közv. kutiban, nem sokan voltam a Pesti Road shown, pedig én ugy tudtam sokan mentetek, de akkor Ők még biztos nem szavaztak:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény