Élek és virulok:)))

Csak ma nem voltam itthon, de ha lettem volna sem tudtam volna jönni és írni mert du. f5-ig áramszünet volt.

Ma Vendégségben voltunk, vagyis azt hiszem mondhatom ez már nem is Vendégségbe menés az, mikor Heniékhez, hanem barátoknál voltunk:))) Nagyon jól éreztük magunkat egész nap:)

Viszont mostanában jó lenne ha valaki jól seggbe rúgna.

Okai:
- tegnap este is sütikét majszolgattam
- ma de. zserbót ettem,
- majd pizzát ebédeltem
- és ma még csak nem is tornáztam....

Tény, vacsira zacsiban sült csirkét ettem uborkával....de a sütiről le kéne végre lőnöm magam és bizony most este szépen tornáznom kellett volna.

De lehet még összekapom magam, ha nem is Kickboxra, de egy RR talajra ráveszem magam:)))

Holnaptól oda fogok figyelni, mert szeretnék megmaradni a 6-os tartományban, és olyan 66-67 főlé nem szeretnék beérni. Szépen megállni itt, de ahhoz kell a mozgás, legalább az, ha már eszegetek:)))

Holnap este Ádussal, 4 éves fordulók alkalmából, megyünk Stand Up commedyre:))) Nagyon várom:)) Kovács András Péter önálló estje....szuper lesz tuti!!:D

Mindenkinek csodaszép estét.))))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény