Ezt már szeretem :))

Kisütött a napocska, tornáztam egy jót és nagyon jó kedvem lett! :) Ez az igazi Nonó, ezt szeretem:)))



Ma ebédre húslevest ettem és pörköltet tésztával, majd sütit (maradt a szülinapról), ma már délután kávét és zabfalatot gondoltam, vacsira 1 sz. lenmagos kenyeret és kefirt. Vissza kell fogom magam így a délután és este folyamán és akkor azt hiszem szépen tudom tartani ezt a 65-67 között súlyt:)) Jobb napokon 65, rosszabbakon 67...én így boldog vagyok:))))



Mai torna: Add Önmagad 1 talaj rész, 20 perc (már végig bírom csinálni!!! hogy nem állok meg:)), plusz a fekvőtámaszok...mindig csinálok, nem sokat 3X8-at, majd 2X5 pumpálást...jól esik, és érzem a vállam, bicepszem, karom:) nyárra kérem az újjatlan pólokba kell a szép váll:))))

Ama alszik, utána megyünk ki:)))) Remélem marad a szép idő:))

Remélem mindenki aki velem nyomja, tart a célja felé:))) Erősek vagytok, képesek vagytok rá, hogy elérjétek az álmotokat...ne engedjétek, hogy emiatt boldogtalanok legyetek, tudtok tenni ellene, és igenis nagyon nagyon erősek vagytok!!!! Én tudom, hogy meg tudodk csinálni, higyj te is magadban:))) ÉN HISZEK BENNED!



Csodaszép napot:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény