Halihó :D

Nem tudtam ma még jönni, mert eddig Vendégeink voltak. :) Mostanra kidőltek a srácok, főleg Ama, alszik is, mint a bunda:D

Ma nagyon oda kell figyelnem, eddig 1,5 Brownie-t ettem csak...remélem nem is fogok többet.

Mai kajcim eddig:
F: tejeskávé
R: 2 falat kenyér és 3 falat sajt (nem voltam éhes, csipegettem)
T: kész lett a Brownie, abból fél szelet
E: egy adag rakott krumpli, 1 Brownie
U: még nem volt, de kávé tuti lesz, álmos vagyok:)
V: vm lightos...kefir sztem.

Ma nem tornáztam, reggel óta sütöttem-főztem, aztán a Vendégek voltak itt, most ha Ama felkel megyünk ki:)) Kis friss levegő, bár hideg van, de hintázunk egyet. :D

Holnap már tuti lesz vm torna...ma pihi nap, jól is esik egy kis pihike:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény