Itt a tavasz....



Szó szerint...csodálatos idő van:))) Ama alszik, ha felkel megyünk ki és be sem jövünk estig:))

Megfőztem, mostam, rendet tettem, most már Amié vagyok.

Bár még egy kis hamit szeretnék csinálni, Ádusnak borsó főzit csináltam, de én azt nem szeressem, nekem és Aminak lesz tejfölös-kukoricás pulyka husi:))) Már olvad ki a pulyka, ki is számolom hány kcal, és este leírom:)) Na meg, hogy fini-e:))

66 kg voltam reggel:) ÉLJEN!!!!

Mai torna: RR 2008 comb, kemény volt, lábsúllyal, de lenyomtam:) hasizom ma kimarad! (okkal:)

Úgy tűnik a legtöbben a május 8-ra szavaztak fogyis tali ügyben....legalább már dátumunk van:)

Megjött a csodaszép idő csajok, vegyünk egy nagy levegőt és nyomjuk meg, 2 hónap és nyár...és mi bikiniben nyomjuk vagy mi a fene???:DD

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény