Jellemző:((

Végüleg kefires-kukoricás husi lett, mert a kefirben van 100g 60 kcal, míg a tejfölömben 204 kcal van 100 g-ban:)

Megpirítottam a husit wokban, aztán vizet rá, hogy puhuljon. 2 evk oliva olajat használtam. Sok borsot és sót tettem rá. Mikor már majdnem kész volt bele a kefirt és 10 dkg kukoricát...és a kefirben még jobban megpuhult, finom omlós lett. Végül elfőztem a levet és kész:) Rizst adnék mellé köretnek, de ma nekem lightosan magában...:)



Az egészben 720 kcal lett...de!! ahogy kész lett, meg akartam mutatni Ádusnak milyen guszta, pont hazajött ebcsizni, megbotlottam ésssssssssssssss fele kuka:((((( Ugyhogy délre és vacsira megmaradt kb a fele, egy adag olyan 200-250 kcal körül lett (10-15 dkg...)

Vacsira megeszem a másik felét, tk zsemlével :) Most az előbb banánt ettem, nagyon kívántam. Reggelire 2 füstlit ettem, 1 zsemlét és 1 evk mustárt. Ma a vacsiig még tuti eszek vm-t...messze van az még.

Sztem ma 1400-1500 kcal körül zárok:) Az nagyon jó lenne:)))


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény