Jövő hétvégi program:)

Sosem titkoltam szeretem Rékát és Norbit is, főleg Rékát :D...hosszan tudnám ecsetelni miért, a lényeg hogy nekem megmutattak valamit, amire sokan nem képesek, legyen az mozgás, vagy üzlet vagy akármi. Én csípem őket, sztem Ők igenis értenek ahhoz amit csinálnak.

Régi vágyam volt együtt tornázni velük...és jövőhéten szombaton Ádussal és Amival persze lemegyünk Ceglédre ...ahol Anya (én) tornázok, meg eszek-iszok, hallgatózok, mit tudnák még okosabban csinálni...Ama és Apa meg vigyáznak egymásra...és rám.

Most had ne téjek ki arra, milyen szuper Férjem van, egy szóra lejön velem és vigyáz Amira amig én kikapcsolódok egy kicsit:)))

Szval aki nem lakik messze...mi ott leszünk:)


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény