Kicsit fáradt vagyok...:)

Hosszú nap volt ez a mai:)

Miután felébredt a Kincsem, elmentünk Nekem tréning gatyát nézni...találtam is volna...de Ama végig sírt...kivettem akkor elesett és akkor már azán nagyon sírt..két gatyát próbáltam fel, XL és L, mind a kettő nagy volt, fene gondoltam M kellett volna bevinnem a próbafülkébe, de kisebbet próba nélkül nem mertem venni, így naci nélkül maradtam.

De! Most rákattantam erre, és Nike, meg hasonló gatyákat néztem...annyira jól vannak...de olyan nagyon drágák:(((

Van nálunk egy sport bolt, Nővérem mondta nagyon jó áron voltak gatyók...lehet nem akarta a Jó Isten h vegyek ma gatyát, és Ama ezért nem engedte, hogy megvegyem.:) De egy tuti ha találok ami tetszik és csini, akkor kettőt veszek:) legyen egy ideig...és persze hozzá vm felsőt...:DDD kettőt abból is:))))



Ma du. 1 kávét ittam 2 Brownie kiséretében.:(

Így, most este bármennyire is éhes voltam, egy gyümis joghurtot ettem, 2 zabfalattal, bár úgy kívánom a hagymás-zsíros kenyeret, mint már régen, de nem szabad...új tréningben szépen kell mutatni!:))

Sokatokat követlek figyelemmel, és csajok: Vannak nehezebb és könyebb napok...de egy a lényeg: NE ADD FEL SOHA, KÜZDJ ÉS ELÉRED A CÉLOD, KÉPES VAGY RÁ!!! :)


Nincs tegnap, vagy majd holnap...ma van, ha tévútra tértél, szépen gyere vissza, ne ostorozd magad, ami volt elmúlt, és haladj tovább!


Együtt mindenre képesek vagyunk!!!



Csodaszép estét csajok:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény