Lusti nap:)

Ez a mai egy ilyen lustizós nap....

Reggel fotózás, aztán amig Ama aludt tornáztam, utána mentünk ki hintázni és a Zöldségesbe gyalogosan, aztán haza megint hinta, majd ebéd. Mostanáig játszottunk, meg én egy kis házimunkát, most megint alszik Ama. Felkel megyünk vásárolni:)

Megveszünk mindent a szülinapra:))) Jajj de jó:)

Holnap sütök: Brownie-t...vendégeink jönnek:))) Botika és Heni, nagyon várjuk már Őket :)

Mai kajcim eddig:
F: tejeskávé
R: 1 zsemle szalámival, fél banán
T: nem volt
E: káposztás tészta (1 adag) /Anyu hozott:)/, fél túrórudi (óriás fele)

Szval ma semmi házimunkához nem volt kedvem, vagyis nem főztem, sztrájkolok, hívtam Ádust azt mondta jól teszem:) De mostam, mosogattam és rendet tettem, meg a ruhákat elpakoltam...de porszívozni (minden nap szoktam), főzni semmi kedvem nincs ma:)

Ma vásárlásnál veszek sonkát és kefirt magamnak, asszem azt vacsizok ma:)))
Holnap össze kéne kapnom magam és főzni...asszem rakott krumplit csinálok:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény