Ma 1 éves a Kicsikénk:))

Glitter Words

A legcsodálatosabb dolog a világon Anyának lenni, a második pedig Feleségnek:) Nagyon boldog ember vagyok. Azt hiszem ami igazán fontos az életben, azt megkaptam, óvóm és vigyázok rá, mert semmi sem fontosabb ennél!:)

Tegnapi buli:) ellenére 66 kg voltam reggel:) pedig rosszalkodtam:) Ettem ezt is azt is:)) Bár módjával azért:) Szuperül sikerült minden, Ama csodálatos volt, az egész délután csak róla szólt...imádta a lufikat, az ajándákokat:) Mosolygós Tündér Hercegnő volt! :DDD

Ma már tornáztam is, mostanába Ama még reggel alszik egyet és délután még egyet:) A tornám ma RR 2009 comb volt, majd hasizom és fekvőtámaszok:)) Jól esett. Hétvégén nem volt torna, már hiányzott:))

Tegnapról maradt fini francia sali és fasirt, azt eszek ma ebédre:) Nem unom meg...imádom:
))


Ma is kint leszünk egész nap, csodás idő van:)))) Bringázunk, sétáunk:) Tavaly ilyenkor már vajúdtam. El sem hiszem, már 1 év eltelt:D


Édeskével tortázunk:) Többi kép, este a babás blogon lesz:))


Birthday Frame for Kids,Clown


imikimi - sharing creativity

Megjegyzések

  1. Sziasztok! Boldog szülinapot a Kis Szépségnek!! Puszi, szép hetet! t-anita/atoszka

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény