Mai napom...

Sajnos Ádus dolgozik ma, nagyon hiányzik...

Ama alszik:) Én itt pihenek:)))

Ma nem reggeliztem, nem kívántam semmit. Eddig 2 l ittam meg, meglesz estére a 3-3,5 l. Mostanában ennyit meg iszok, ebből a szempontból nagyon jót tett a tisztítókúrám:) Azóta sokat iszok:)

Ebédelni 11 kor ettem bolognai spagettit. Egy adagot, elég is volt bőven. Uzsira megettem 2 kor egy müzli szeletet, ha felkel Ama főzök egy kávét, még azt megiszom délután, este már csak kefirt tervezek tk zsemlével! :)))

Mostanában nem vagyok éhes :) Nem is baj, de ami jól esik megeszem:))

Ma nem tornázok, konkrétan menni nem tudok:) izomlázam van nagyon:DDD Holnap újult erővel folyt köv:)

És asszem nem csak talajozás lesz, hanem egyik nap INEP állva, másik nap talaj, majd AÖM 1 állva és másnap talaj. Mert tegnap alig bírtam az álló részt, és az nem jó:(

Így megvan 4 torna és még egy nap ami csak comb és has rész:))) bár mostanában mindig 6 nap tornáztam, mindig a vasárnap a pihi:))

Csodaszép napot mindenkinek! :D


Édeske tegnap a tornán, felfedező úton volt:)

Family
imikimi - sharing creativity

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény