Mindenkinek szuper hétvégét!!!!:D

Tegnapi nagy nagyon jól sikerül, minden szempontból:)

Tegnap ebédre töltött-rántott husit ettem, hozzá salátát. Utána a túró rudi torta maradékot :) Uzsira epret ettem 4-5 szemet, vacsira (f6 kor) 1 kefir kívántam, 1 tk zsemlével:) Aztán irány cardió:))) Szuper volt, annyira elfáradtam:)))

Mikor hazaértem nagyon éhes voltam, répát ettem:))) f10-kor lefeküdtem, aludtam éjjel 1-ig, amikor is Ama felsírt és sírt 3 ig, majd közöttünk aludt...vagyis nem fértem el reggelig alig aludtam! :)))) Na sebaj:)) Azért ma 6 kor keltem, mostam teregettem, fini reggelit csináltam (hagymás-kolbis rántottát) a családnak. Eddig pakolásztam.

Alig várom, hogy induljunk Ceglédre...biztos szuper lesz.

Este jövök mesélni:))


Kezd ma már alakulni az idő...bár nincs meleg, azért aki teheti, mozduljon ki!!:DD

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény