Napsugaras szép napot:)

Tegnapi evős napom után ma reggel a mérleg:......66 kg mutatott:) nem akartam elhinni, nagyon örülök! :DDD

Ma egyáltalán nem vagyok éhes, sőt. Ma eddig 1 fél banánt ettem meg, de nem is kell más. Ma nem evős napom van, hanem hangulatigadozós. Minden hónapbnan ez pár nap...utálom!!!

Amig Ama alszik majd tornázok, sztem a RR INEP 20 p talaj:) Jól fog esni:) Mindig jól esik, még akkor is mikor így fáj a derekam!

Holnap megyünk amit fényképezik Anyósomnál az oviban:) Csüt vendégeink lesznek és pénteken is:) De minden nap fogok tornázni....Bár a vendégeknek meg tuti fogok sütni vm finomat:)

Már voltunk a Pékségbe Amival sétáltunk egy jót, de sztem délután is kint leszünk:)

Szuper idő van, nyerjetek energiát belőle....Mindent bele csajok, megcsináljuk! :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény