Nemsokára indul a mandula:)

Jól érzem magam! :)

Ama alszizik, én fürödtem, hajat mostam, sminkeltem, pedikürőztem:)) Szeretem az első nagy "tavaszi pedikürt"....akkor már kifestem a lábkörmömet és az azt jelenti közeleg a nyár:)))

Már kitaláltam miben leszek...

Boldog vagyok, azt ígértem 2009 nyarán, hogy a Lányom 1 szülinapján igenis csinos Nő leszek, ez volt a naplóm címe: Ama baba csodaszép anyukája leszek:) remélem sikerült:)))

Nagyon várom Kiscsillag arcát, mikor meglátja a tortáját, videózunk, fényképezünk:))))Feldíszitettünk az egész nappalit, mikor feljött (Anya vigyázott addig rá az udvaron) el volt ájulva a sok lufitól:) ANNYIRA NAGYON NAGYON NAGYON IMÁDJUK ŐT, MINDENNÉL JOBBAN!!:))))

Remélem ez a mai délután fantasztikus lesz, olyan amilyet mi drága Hercegnőnk megérdemel:)))))) Mert Ő mindent megérdemel:))))))

Nemsokára felébred és Kis Hercegnőt varázsolok belőle...persze majd Ő választ magának ruhát:)))

Vigyázok az ételekkel nagyon, de bizti lesz egy kis sütike....de ügyes leszek:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény