Olyan boldog vagyok :D

Délután elmentünk vásárolni Sport boltba hármasban és kaptam egy tréning nacit, olyan igazi szuper anyagút, aminek visszahajtható a csípő része....hozzá két trikót egy feketét és egy fehéret, olyanok, amikbe bele van varrva a melltartó rész (nagyon kényelmes)...areobic felsők, szuper anyagból....úgy örültem nekik:) Jól esett felvenni, csininek érzem magam benne:)

A naci M-es...a felsők MS-esek:))) Hihetetlen ez nekem:))

Megvan Apától a Névnapi ajcsim....a felsőből még veszek majd egy rózsaszínt...csak nem volt csak L és XL...az nagyon nagy már..ezt sem hittem volna, hogy valaha leírom...nagy az L-es....csajok kemény meló, de megéri ez a diéta...szuper érzés vásárolni, csak bírja az ember Lánya...vagy Férje:)

Mai kajcim:
Ebédig írtam, grill csirke comb része, paradicsom salival
U: 1 kávé, 1 müzli szelet
V (5kor): 2 sz kenyérből melegszendvics (szendvicskrém, sajt, kukorica)

Vacsi nagyon jól esett....úgy voltam vele ha már eszek, akkor "időben"!:)

Persze ma már nem eszek semmit.:)

Csodaszép estét :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény