Picit fáradtan :)

Tegnap délután átmentünk Vecsikéékhez, Amival egy idős babához. Mikor jöttünk haza már sötétedett, így Ama elaludt a kocsiba, sebaj gondoltam, majd később fürdetek. Aham...a gyereket nem lehetett magához téríteni, ha igen sírt, így gatya le és be az ágyba, aludt mint a mormota...egészen éjjel 11 ig, akkor sírt hajnali 1 ig...vagyis én addig semmit nem aludtam, enni sem kért, ha közénk vettem húzta a hajam, ugrált rajtam:((( Majd elaludt nagy nehezen, egészen reggel f5 ig:((( Azóta vagyunk fent....káosz így a mai napom:)

Most alszik....reggel 7 kor (nekünk az már délelőtt volt így:)) elmentünk a pékségbe és a henteshez, elaludt, azóta alszizik....vagyis lassan 1,5 órája...délután sztem 3 alőbb nem is fog aludni, így hogy ma mikor tornázok nem tudom, de a reggeli séta, cardió:))) megvolt.)))

Ebéd kész, Nonóka már reggel 6 kor főzött, krumpli levest, ami kb 15 perc alatt kész, és persze keményítővel csináltam, isetni lett és egészséges:)) 1 evk kemyényítő, víz és 1 tk p.paprikát kutyultam össze és bele a levesbe...nagyon finom lett.

Tegnap este ügyike voltam, 2 virslit ettem 4 dkg tk kenyérrel mustárral....még éhes voltam, de nem ettem többet!

Reggel 66 kg voltam:)) Éljen, ezt már szeretem:)))))))
Ma megint kint leszünk egész nap, szép idő van:) Éppen szellőztetek, engedem be a tavaszt:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény