Rövid jelentés...

Sütöm a tortát, de a közepe beesett...így nem tom megtölteni, tetején lesz a pudingos-barackos kence....remélem azért szép lesz a végére...szomi vagyok, h beesett a közepe, persze soha nem szokott csak a Lányom 1 éves szülinapi tortája esik be...jellemző:(

Sajnos reggel 66,5 kg voltam..és ma is sok finomság lesz....de eldötöttem. Ma még eszegetek, de vacsira már semmit, hátha holnapra is marad ez a 66,5 és nem érem el a 67 kg-t. Bár hozzásteszem az elmúlt héten baromi rossz voltam és sokat ettem:(

De nem baj, holnaptól indul a mandula, vissza 65 kg-ra a cél, Húsvétre. Mert akkor is van sok fini kaja, és ez a 65-67 közötti ingázás megy, de most vissza kell szorítanom:))) És vissza is fogom:))

Csodás napot nektek, nekünk az lesz...és drukkoljatok, hogy szép legyen a tortám, szívem, lelkem benne van:DD

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény