2010. március 30., kedd

SEGÍTSÉG!!!

Segítsetek nekem futópad ügyben légyszike!

Ezt találtam:
Nézzünk, néhány érvet melyek a futópad mellett szólnak:

A futópad futófelülete enyhe rugózásával jobban kíméli az ízületeket, mint ha betonon, vagy göröngyös felületen futna. A prémium kategóriás futópadokon állítható a rezgéscsillapítás, így beállíthatja az Ön számára ideális keménységű futófelületet.
A futópadon történő edzésnél mérhető sok olyan adat, ami egyébként nem lenne az.
Minden futópad alkalmas az eltelt idő, az elégetett kalóriák, a megtett távolság és többek között a pulzus mérésére.
A futópadon változatos edzéseket valósíthat meg. A futópadokon állítható a sebesség, a dőlésszög. Számos futópad memóriája előre programozott, változatos túrákat tartalmaz, akár versenyezhet is virtuális ellenfelekkel. Prémium futópadokon edzés közben nézheti a beépített LCD TV-t, vagy zenét hallgathat a jó minőségű sztereó hangszórókon.
A profi futók is alkalmazzák a futópadon történő edzést erőnlétük, gyorsaságuk növelésére.
Némely futópad akár 20-24 km/h sebességet is lehetővé tesz.


Amit feketével jelöltem nekem az a fontos, hogy lássam mennyit tettem meg, mennyi kcal égett el és a dőlésén lehessen változtatni, de ahogy olvasom ezt minden futópad tudja, de akkor is melyiket érdemes megvenni???

2 megjegyzés:

  1. Szia! Régebben én is nézegettem futópadokat, de amire azt mondtam volna hogy jó, az nekem kicsit húzós volt árban:) Az olcsóbbakat meg totál instabilnak éreztem. Ezért vettem inkább egy jó minőségű ellipszis trénert. És szerintem tökéletes!

    VálaszTörlés
  2. Szija:)))

    Igen, de Ádus is használná a futópadot...az elipszist viszont nem hinném...na majd meglátjuk:) Ha veszünk ugy is max Ősszel, akkor fér majd csak el.

    Puszillak

    VálaszTörlés