SEGÍTSÉG!!!

Segítsetek nekem futópad ügyben légyszike!

Ezt találtam:
Nézzünk, néhány érvet melyek a futópad mellett szólnak:

A futópad futófelülete enyhe rugózásával jobban kíméli az ízületeket, mint ha betonon, vagy göröngyös felületen futna. A prémium kategóriás futópadokon állítható a rezgéscsillapítás, így beállíthatja az Ön számára ideális keménységű futófelületet.
A futópadon történő edzésnél mérhető sok olyan adat, ami egyébként nem lenne az.
Minden futópad alkalmas az eltelt idő, az elégetett kalóriák, a megtett távolság és többek között a pulzus mérésére.
A futópadon változatos edzéseket valósíthat meg. A futópadokon állítható a sebesség, a dőlésszög. Számos futópad memóriája előre programozott, változatos túrákat tartalmaz, akár versenyezhet is virtuális ellenfelekkel. Prémium futópadokon edzés közben nézheti a beépített LCD TV-t, vagy zenét hallgathat a jó minőségű sztereó hangszórókon.
A profi futók is alkalmazzák a futópadon történő edzést erőnlétük, gyorsaságuk növelésére.
Némely futópad akár 20-24 km/h sebességet is lehetővé tesz.


Amit feketével jelöltem nekem az a fontos, hogy lássam mennyit tettem meg, mennyi kcal égett el és a dőlésén lehessen változtatni, de ahogy olvasom ezt minden futópad tudja, de akkor is melyiket érdemes megvenni???

Megjegyzések

  1. Szia! Régebben én is nézegettem futópadokat, de amire azt mondtam volna hogy jó, az nekem kicsit húzós volt árban:) Az olcsóbbakat meg totál instabilnak éreztem. Ezért vettem inkább egy jó minőségű ellipszis trénert. És szerintem tökéletes!

    VálaszTörlés
  2. Szija:)))

    Igen, de Ádus is használná a futópadot...az elipszist viszont nem hinném...na majd meglátjuk:) Ha veszünk ugy is max Ősszel, akkor fér majd csak el.

    Puszillak

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény