Szép szerdát nektek...

Jajj, tegnap nagyon rossz Kislány voltam este...le sem írom mit ettem...na leírom mégis. Hogy lássátok én sem vagyok ám mindig olyan erős és ügyes, bizony mekit vacsiztam...és nagyon beettem:(



Nesze neked tisztítókúra hétfőn, jól kiéheztettem magam...Na mondom majd mától! :D

Aham, Anyukám lángost sütött, hozott fel, az volt a reggeli, de egy felet ettem meg, nem sokat. De ma már aztán tényleg csak spenót ebédre, és nagyon light délután és este!:)

Reggel 65,5 voltam persze, mondaná erre drága Roxán, Nonó az csak a béltartalom, de akkor is, a fene vigye el!!! vagyis vigyen el, engem:)) Rossz vagyok:)))

Mai torna: Add Önmagad talaj 20 perc, megvolt:)



Holnap leszünk 4 évesek Ádussal...hihetetlen, 4 év...összeköltözés, eljegyzés, építkezés, Baba, házasság, és nyáron már 2 éves házasok leszünk! :) Bizony nem szoktunk untakozni:) Idén építkezés folyt köv, jövőre remélem év vége felé baba project:))))

Imádom a Férjemet, Ő az én másik felem, az Életem, a leges-legjobb Apa a világon, nagyon szeret minket, mindent megad nekünk. Elmondan nem tudom, mennyire nagyon boldog vagyok mellette:))...vele...:))) és általa!!:DDD



Szaladok vasalni, amíg Ama alszizik:))

És ígérem ma már jó Kislány leszek:)))

Csodaszép napot:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény