Szeretem, hogy tavasz van...

...kár, hogy jön a rossz idő:(((( Olyan jó volt, ma egész nap kint voltunk, tény fel kellett öltözni, mert hosszú távon hideg volt, de akkor is, sütött a nap, és kint voltunk a szabadban:))



Mai torna:

INEP 20p. talaj- szuper jó volt, főleg, hogy már teljesen végig tudom csinálni:D
Utána Anya elvitte Amit magával a Zöldségeshez, úgyhogy addig porszívózás, felmosás, konyha takarítás (hűtő, mikro..stb) és teraszt teljesen rendbe tettem, jöhetnek a muskátlik....imádom őket, az már igazi tavasz:))

Névnapom ápr. 22 mindig muskátlit kérek...és tele rakom a teraszt:) Képen nem muskátli van, de a tulipánt is imádom:))



Kajcim:
F: tejeskávé
R: fél banán
T: 1 natur joghurt, 1 tk magos zsemle
E: 1 palacsinta (lekváros), 1 kávé (1 dl tejjel)
U: roston sült husi csíkok (10 dkg) fél szelet barna kenyér, 1 palacsinta
V: kihagytam a palacsinta miatt:))))


Gondoltam kompenzálok este, nem eszek, mert ma két palacsinta is lecsúszott:) de holnap meg túró gombócot csinálok:(( Jajj nekem:)


Ádus focizik, és letusolok, és pihenek egy nagyot!


Holnap megyünk fényképezkedni Anyósomhoz az Oviba...Ama Hercegnősen csinike lesz, megyek vasalni még a kis ruháját:))) Aztán pihenek.....

Csodaszép estét :DDD

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény