Szupcsi:)

Torna megvolt:) Végül az Aerobzónát csináltam. Ezer éve csináltam utoljára és ma mondta a Nővérem, hogy tegnap este Ő arra tornázott. Jól esett, átmozgatott, de nem izzadtam meg. Emlékszem régen alig bírtam, 1-2 rész nem is ment, igaz ami igaz, nem mindegy bizony, hogy mennyi felesleg van az emberen és mennyit tornázik, milyen fitt.

Most utána még hasizmosztam és fekvőtámaszoztam egy jót:))) Így ma jó 45-50 percet tornáztam:))

Tízóraira megettem a gyümisali felét, uzsira a másik felét fogom. A banánból 4-5 karikát ettem, a többit meghagytam Aminak:)))

Ebédre, végül isteni finom gomba levest hozott nekem Anya, lé, gomba és zöldség:))) Ma jól esnek ezek a könnyű kaják:)))

Agyban szépen visszállok, persze néha kell a süti, meg ez-az, de jobban is érzem magam, ha egészséges, könnyű ételeket eszek és jókat tornázok:))

Itt a tavasz, legyünk gyönyörűek! :))


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény