Tökéletes este :)

Bizony tökéletes volt a tegnap este :) Az ételek isteniek voltak. Volt mártogatós előétel, midnen féle zöldség, hozzá joghurtos és juhtúrós mártás, ill kifli karikák pirítva. Főétel, juhtúrós-fűszeres töltött husi, steak burgonyával. Ádus kitett magáért....minden isteni volt:) Desszertem kicsit száraz lett, túrórudi tortát csináltam...de azért finom lett:) Az este többi része a mi titkunk:)



Tegnap minden nagyon jól esett...és bizony ettem azt és annyit amennyit kívántam. Este 10kor még fagyiztunk:)))) de ez így volt teljes:)))

Margarita - Beautiful Pic Frame
imikimi - sharing creativity

Ma eddig ebédre még maradt husika, hozzá salit eszek, Ádusnak csináltam túrós tésztát:))) Most a túróé nálunk a főszerep:)))

Ama alszik, én nem tornázok...oka??? este cardió....végre 2 hét után:))) Ez lesz a héten az 5. torna és még holnap a Réka torna, de nem baj, annyit mozgok, amennyi jól esik:))

Ma eddig 1,5 l vizet megittam, plusz a 2 dl narancslém reggelire és a tejeskávém...én nagyon keveset szoktam inni, de a tisztítókúra óta rávettem magam, és most már megszoktam, hogy a napi 3-3,5 l megiszom:))

Holnap Cegléd....Ádusnak felhoztam az öteltemet hogy Rékáék jöhetnének Érdre...holnap megnézzük a ceglédi rendezvényt és még beszélünk róla, de nem vetette el, sőt :)))

Csodás napot nektek:)))

Jön a jó idő...jön a tavasz végre:) Mindent bele csajok, mutassátok meg saját magatoknak, hogy képesek vagytok átlépni a htaáraitokat és eléritek az álmotokat:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény