Utálom a havat és az esőt!!!

De tényleg....a havat meguntam idén nagyon, az eső meg egy gusztustalan dolog:( Rossz kedvem lesz, nem tudunk kimozdulni, a Gyerek is bágyadt....ááááá:(( Nem szeressem:(

Ma reggel tojás rántottát csináltam....felét ettem meg, mert azt hittem rögtön visszajön, ott is hagytam, de utána is olyan rosszul voltam, hozzá 1,5 sz lenmagos kenyeret ettem meg...azóta csak iszok, hogy ne érezzem az ízét:( Húsvét ide vagy oda, nekem tojás nem kell!!!!

Mai ebéd krumpli főzelék lesz, Ádus azt kért, nekem maradt tegnapról husi (1 sz) és rizs....bár nem tudom eszek-e egyáltalán ma még valamit, nem jó a gyomrom.:( Majd esetleg délután!

Szóval tök jó napom van!!!:))) Ma remélem lesz cardió, kicsit kiugráljam magam, bár a hasam is fáj, de nem érdekel!:D

Ma reggel 65,5 kg voltam:) Este mekit ettünk...de én meki salit (cézár) 3 csirke falatot és egy kicsi fagyit:)) Nem kívántam a hambit....a sali viszont nagyon jól esett:)))

Drága Nővérkémnek ezúton is kívánok NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!:)


Glitterfy.com - Glitter Graphics

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény