Utálom a havat...

Soha nem szerettem, de már UTÁLOM!!!:( Meleget, tavaszt és nyarat szerenték...lécci lécci:))))

Tegnap, hogy tudatosítottam magamban a dolgokat...ma kipihenten, frissen és vidámnak keltem. Ma nem filózgatok mit és mennyit eszek, nem jár rajta az agyam és sokkal jobban érzem magam. Eltűnt a farkas éhségem és sokkal jobban érzem magam a bőrömben. Azt hiszem már túl nyomtam ezt a dolog.

Ma eddig 1 tönköly magos zsemlét ettem, 1 sz párizsit egy fél paradicsomot és 2 dl narancslevet. Ez esett jól:)))

Tornáztam is, ami kimondottan sok energiát is adott: INEP 20....szuper volt:)))

Reggel 65 kg voltam. Most már tényleg csak hetente fogom mérni magam.

Ebéd valami gyors leves lesz, mert Ádus főz vacsit, ugyanis ma vagyunk 4 évesek:))))))) Én csin a desszertet ami már kész, de nem írom le mit, mert lehet olvassa Ádus....de isteni az illata:)))

IMÁDLAK SZERELMEM, KÖSZÖNÖM, HOGYVAGY NEKEM!

Ebéd leves, délután pedig Ádus finom főztje, ami nem tudom mi, azt tudom, hogy karajból lesz! :DDDD

Ma már nem biztos hogy leszek, mert Ádus előbb hazajön és együtt leszünk. :)

Nem működik a mail fiókom sajnos, de ahogy tudok válaszolok a levelekre!!!

Lányok, engedjétek a testeteknek, hogy Ő diktáljon, én is ezt teszem, érzi ha sok a súly vagy kevés, nem kell megerőszakolni a saját testünket. Ha hagyjuk, és persze azért odafigyelünk, csodaszépek tudunk lenni, egészségesek és vidámak:))))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény