Visszaemlékezés...

Ama alszik, van időm kicsit filózgatni:)

Néztem ma a naptárat és január 1-én 70 kg voltam....majd február 1-re 67 kg lettem, úgy hogy már nem számoltam, inkább odafigyeltem és heti 3-4-5 torna megvolt.

Ma, vagyis március 1-én 66 kg vagyok:)) 1 kg fogytam, tartva a heti 5 tornát, és az odafigyelés..de ne felejtsük el sok finomságot ettem, és sokszor volt az uzsi süti, a vacsi is volt 1-2 szer meki. De akkor másnap kompenzáltam:)

Én így lement 1 kg....de most már pár napja tartom is a 66 kg-t...sokáig ingadoztam február hónapban 66-67 kg között. De végre beállt.)

Új cél nincs, a cél a mai, vagyis 66 kg megtartása és az alakformálás folytatása:))

Remélem azt tudom majd mondani nyáron...mikor is 1 éve lesz, hogy elkezdtem a fogyit... hogy 3 hónapja tartom a súlyom, vagyis a leadott 32 kg-t :))

MEG TUDJÁTOK TI IS CSINÁLNI, MINDENKI KÉPES RÁ, TE IS AZ VAGY. Leadni is nehéz, megtartani is, de meg lehet csinálni!! Hidd el, meg tudod csinálni:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény