3. nap zárása! :)

Bizony, lassan átlépünk a 4. fogyis napba...nagyon ügyik vagytok ám! :)))

És akkor had ragadjam meg az alkalmat, hogy elmondjam, mennyire nagyon örülök, hogy ilyen szuper csapat jött össze, akik így ösztönzik, segítik egymást. Nagyon szuperek vagytok és boldog vagyok, hogy megszerveztem a csapatot, mert óriási élmény végig követni a sikereiteket!:)

Ma INEP (Igényes Nők Edzés programja) talaj 20p csináltam, jól esett, bár ma fáradt voltam, egész nap.:)

Kajcim ma:
F: tejeskávé
R: 7 dkg májkrémes lenmagos kenyér
T: 1 Activia citromos joghurt, 1 zabfalat
E: 2 merőkanál babfőzelék, 5 dkg lenmagos kenyér, 3 kocka csoki
U: 2 füstli, 3 dkg lenmagos, 1 evk. mustár
V: 2 gombóc fagyi 6 kor, séta közben

De sztem ma még lesz egy kefir és egy szelet füstölt Mozarella sajt.:)

Most fogom javítani a táblázatot...elvileg most már majdnem teljes.:))

Csodaszép estét!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény