4. nap zárása...

...ha a Játszóteret nem veszem figyelembe, akkor egy tök jó nap volt!:)

Kajcim:
eddig leírtam...
Uzsi: 1 kávé, 2 abonett, májkrémmel, mozarella sajttal
Vacsi: eddig 1 müzli, és torna után sztem még egy joghurt.

Torna: most megyek cardióra!!:)

Fontos! Elnézést kérek 2-3 ember is írt, hogy küldött képet és mégis a listán vannak, h nincs kép..annyira az adatokra koncentráltam az elején, hogy meglegyen a tábla, és elnézést ha elkevertem a képeket...kicsit sok volt, nem hittem volna, de nagyon boldog vagyok, hogy ennyien jelentkeztetek:))) Következő küldésre, már ügyibb leszek:)) A végére már profi:))

Illetve, az hogy kit kivel tettem párba, nem "fontos", ezentúl sztem nem fontos, hogy fel legyen írva (új pár, vagy valakii becsatlakozik másokhoz), úgy pörög a fórum, mindenki segít mindenkinek, kezditek megismerni egymást, mindenki megtalálja a "párját", akivel segíteni tudják egymást. Csak kiindulásnak kellettek a Párok....de most már sztem alakul magától is a barátság!:)

Csodaszép estét nektek:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény