:)

Torna megvolt, Ama alszik, van egy kis időm!:)



Kérték sokan, írjam le egy heti mozgás tervemet....ez ugye változó, de azt hiszem elmondhatom hogy a heti 6, de 5 torna mindig megvan!!:)

Mozgás terv 14. hét:
H: RR Kismama 1 trim 20p.
K: RR Add Önmagad talaj 20p.
Sz: Cardio dance 1 óra (talaj is volt has+csípő)
Cs: Cardio dance 1 óra (talaj is volt has+csípő)
P: pihi
Sz: RR 2009 Comb 10p., és 2009 fenék 20p.
V: RR Kismama 1 trim 20p.

Tehát, ilyen egy heti terv, általában egy cardio szokott lenni, akkor helyette az INEP 20p., de jövőhéten is 2 cardio lesz elvileg, a csüt már biztos!:)



Másik, amit sokan kérdeznek, hogy változott a súlyom 2010-ben?
Az Újévet 70 kg kezdtem, boldog voltam, mert a karit megúsztam súlytartással!:) Tény fanatikus vagyok dec. 25 este is tornáztam és odafigyeltem a kajára!:)

Mindig 13-ától számoltam, mert anno 2009 június 13 kezdtem neki.

június 13: 98 kg
január 13: 69 kg
február 13: 66,5 (itt nyomtam meg nagyon, itt kezdtem a heti 5 tornákat!)
március 13: 65 kg (itt már febr-márc csak súlytartás volt, mégis lement 1,5 kg!, Tuti a sok torna!)
április 11: 65 kg (vagyis tartom a súlyom, 64-65 között vagyok jelenleg!)

Mikor lennék nagyon boldog, ha 2010 június 13-án is ennyi lennék!:)))) Vagyis szépen tartanám a súlyomat!:D



Oldalt írtam a Réka tornáról...nagyon szeretnék menni, de Ádus melózik.:( de lehet, csak délután megy és akkor ki tudunk menni!! Majd még írok, hogy én tudok-e menni és ha igen remélem tudok találkozni 1-2 Ismerőssel!:DDD

Felkelt a Kincsem...szaladok!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény