Eddig...

....nem voltam vm nagyon ügyes, dehát névnapom van, vagy mi a fene:))

F: tejeskávé (ágyba Ádustól:)
R: 2 füstli, 1 evk. mustár, fél zsemle
E: rizseshús, 2 kocka Brownie (na ezért voltam ma rossz! De néha szabad:)))
U: elvileg kávé lesz, zabfalattal gondoltam
V: sztem abonett megint füstlivel....nagyon szeretem:))

Torna: este cardió, izzasztó gatyában:)

Amíg alszik Ama, megyek körmöt festeni, úgy döntöttem ma dögös vörös leszek:)))

Ja, van mesélni valóm is, velünk mindig történik valami:
Ebéd után, bicajra pattantunk Amival, lementünk a játszótérre. Mikor oda értünk hallom h 4 fiatal (14 éves kb.) azt mondja egymásnak (éppen eltekertünk mellettük, a padon ültek): Felgyújtjuk a gyereket az ülésben...nem reagáltam, végülis nem biztos h nekem mondták.
Aztán mikor vettem ki Amit, hallom, nézd a r...-t meg a kis h...gyerekét....na és akkor Ama kivettem, fűbe leraktam, ott nem lehet baj. Oda mentem, valami problémátok van, nem szégyenlitek magatokat, h beleköttök egy kisgyermekes anyukába? Pont egy kisgyermekesbe, akinek aztán rögtön elönti a szar az agyát, ha a gyerekét a szádra veszed...jött felém bottal (játszótéren fű volt ültetve és körbe volt rakva deszkákkal és hálóval, azt is szétbarmolták!), nekem sem kellett több, megindultam felé...de elszaladt. A buta barátnője nevetett, na őt is kiosztottam, h ahelyett h röhög, mint egy hülye liba, inkább modorálja magát és a primitív haverját (meg még 1-2 szépet is mondtam:(...utána voltam minden...de Ők a játszótér egyik végébe én a másikba. Már csak azért is ott maradtam. Aztán csörgött a telóm, Apa volt, mondtam mi volt, 5 percen belül odaért...mikor megjött és jött felém, a hülye gyerekek felugrottak és elszaladtak!

Abszurd azért, hogy a játszótérre sem lehet lemenni, nem? És mi van h én egy félős anyuka vagyok??? agyonvernek??? Ja és persze, senki nem segített ám a játszón, szóval, szép világot élünk!

Megjegyzések

  1. Húúú, a r..... Na én is kiakadtam volna! Ügyes voltál, bár néha okosabb nem reagálni ilyenekre, nehogy nagyobb baj legyen. Bár én se tudok, nem úgy neveltek, hogy haggyam magam.

    Na de inkább nagyon boldog névnapot kívánok!!! Élvezd jól ki a napodat :)

    VálaszTörlés
  2. Felháborító! Mindig felidegesítem magam a mai tizenéves korosztályon! Tisztelet a kivételnek. Azért ez neveltetésfüggő, megnézném a szüleiket. Mi is járunk játszótérre, csak itt vacak idő van. Sokszor ott cigiznek és szemetelnek a kicsik között és ott tanyáznak a mászókákon errefelé is.
    Én még nem jártam így, de én is kiosztottam volna a bandát vagyok olyan temperamento, igen vigyázni kéne, de ha elborul az ember agya ezektől?!
    /Bosyl/

    VálaszTörlés
  3. Hát ez az, tujátok ha az ember Gyerekét szidják, akkor nincs bocsánat!:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény