ELKEZDŐDÖTT!!!!!!!!!!!!

MINDENT BELE CSAJOK, A HATÁR A CSILLAGOS ÉG!

Meg tudjátok csinálni, az álmaitokat csak ti tudjátok elérni, de én itt vagyok veletek, segítek bármikor, bármiben!

KÜZD KEMÉNYEN, HARCOLJ AZ ÁLMODÉRT ÉS NE ADD FEL SOHA!!!

Megjegyzések

  1. Szia!

    Zsuzska vagyok, Csigitöl hallottam Rólad, rólatok. Èn ma kezdem a 90 napost, kicsit bizonytalan vagyok, hogy érdemes-e még csatlakoznom? Az oldaladon is picit el vagyok kavarodva, ha biztatnál, talán segítene.
    Köszönöm elöre is!
    Zsuzska

    VálaszTörlés
  2. Szia zsuzska,

    Nem késő belevágni!:))) Örülnénk neked.

    a nonoeletmod@gmail.com küld súlyt, cm, név, álomsúly adatokat és centiket a táblázat alapján:))

    Menni fog neked is, segítünk:)

    VálaszTörlés
  3. Légyszíves nézz be hozzám tartogatok egy meglepetést neked :)
    juhaszne.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Hajrá Zsuzska!! Eygütt megcsináljuk! :D

    VálaszTörlés
  5. Nonó, köszi szépen, délután fogok tudni újra jönni.
    Csigi, puszik!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény