Esős hétfő...

A legrosszabb párosítás....esik is és hétfő is van! De sebaj mi nevetünk!:DDDD

És bekeményítünk ma...legalábbis én. Ma reggel 65 kg voltam, ami egy dolog...de annyit nassoltam a hétvégén, hogy mára úgy éreztem magam, mint egy nagy cukros bödön, vissza kell fognom magam, és ez menni is fog.

Ma eddig 1 Activia citromos joghurtot ettem. Nem is kívántam mást. Ebédem töltött kápiból 1 gombóc (kevés rizs van benne és nagyon szép daráthúsból (nem volt zsíros) csináltam) pici káposztával. Ma vettem puff rizst, korpovit kekszet, kefirt, sonkát, müzlit, joghurtot magamnak...délután sztem pufi+sonka, vacsira kefir keksszel. Muszáj kicsit lightosra vennem a dolgot, mert érzem túltengett bennem a sok cukor.

Amire figyelni szeretnék, hogy ne egyek kenyeret és édességet! És nulla nasi....a gáz az, hogy szerdán vendégeink jönnek és Emeletes élveztet akartam csinálni.....ajjajajajaj!!!:)

Ma torna megvolt INEP 20p. talaj, nagyon jól esett...kő keményen végig nyomtam.:)

Ama alszizik, szar idő van, ma annyi volt a levegőzés amennyit a Tescoba elmentünk autóval!:(

Április közepe van csajok, nyárig még simán letud bárki adni akár 10 kg-t is, vagy többet....de csak aki igazán akarja!!!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény