Frissítve!

Lett a táblázat...!:)

Nonó kicsi szíve nagyon boldog:)))))) Eddig 33 ember küldött nekem adatot,
és a 33 Csajszi összesen: 44,4 kg-t fogyott!:)

TISZTA SZÍVBŐL GRATULÁLOK NEKTEK, EZ VALAMI FANTASZTIKUS EREDMÉNY:))))




A többiek eredményét várom még, remélem holnap estig megérkeznek:)

Ha igény van rá, akkor (mivel a táblázatba ilyen sort már nem tudok beszúrni, csak több órás munka árán) felírom ki mennyit fogyott egyenként a héten, pl: Ritus -2 kg...stb...

Ami még fontos, meghirdettem az "Így fogyok Én" cikk írós lehetőséget, és kaptam is ma egyet, ami könnyet is csalt a szemebe, nem hiába....hisz végig követtem:)))) Holnap olvasható lesz:) Akinek van kedve, kérem küldje el az Övét és felkerül a blogra. :)))

Csodaszép estét:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény