Futás...


...friss hírekben a futásról olvashattok.

Utálok futni. Dehát, ha úgy veszem, anno úgy nézett ki a tányéromon az étel, hogy köret, köret, köret és pici hús, most husi, husi, saláta és kevés köret. Illetve édes innivalókat ittam, ami most már nem csúszik le, mert nekem nagyon édes még higítva is, és ha csokit kívántam akkor nem volt olyan hogy fél tábla alatt megálltam volna, most ha kívánom, akkor is tudom kontrollálni, és ha aznap már vétkeztem eleget, nem eszek és kész.

Szóval, sok mindent nem szerettem, vagy máshogy csináltam régen és nem hittem, hogy mehet ez másként is, így soha nem hittem, valaha futni akarok majd!:)

Tervem, névnapomra kérek egy futócipőt, mert ha csinálom, akkor rendesen szeretném. És heti 2 szer futni fogok. Leteszem Amát és igenis 7 kor elmegyek futni.

Szeretem a Réka tornát, de már egy ideje ugyan azt nyomom és kéne egy kis változás e téren, megszokta egy kicsit a testem, és szeretném szebb feneket és combot, és az a futással csodálatosan formázható lenne.

Tervem: heti 2 futás, heti 2 Réka torna, és heti 2 cardio. Ha nincs cardio, akkor plusz futás és plusz Réka...

Ez a tervem...de amit tervezek, az meg is valósítom!!!:))))

Azt hiszem májustól futásnak eredek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény