GRATULÁLOK MINDENKINEK...

....A FANTASZTIKUS EREDMÉNYEITEKHEZ, AMIT 1 HÉT ALATT ÉRTETEK EL. HA EZ LEADOTT KILÓ, AKKOR AZÉRT, HA JOBB KÖZÉRZET, AKKOR AZÉRT, HA EZ A MOZGÁS ELKEZDÉSE, AKKOR AZÉRT, HA EZ AZ ELSŐ LÉPÉS VALAMI ÚJ ÉS JOBB FELÉ, AKKOR AZÉRT!:DD
NAGYON BÜSZKE VAGYOK RÁTOK!:)

Mérlegelés nálam: Előző héten:
saját mérleg: 64 kg, most 63 kg
Digit mérleg: 65.6, most 63.3 kg

Vagyis, kb. 63 kg vagyok, és azt hiszem helyre állt az én mérlegem is:) Innentől megint csak a sajátomon mérem magam, hetente egyszer.:))) Most már tényleg a súlytartás a cél nekem, 64 körül nekem már szuper.:))

Ma de. virágot kell ültetnem és sütnöm, du. kerti party is és a Barátnőmék is jönnek, legközelebb este leszek, amikor viszem fel a táblázatba a mai mérlegelési eredményeket.:)

Fontos!!! Tanuljátok meg kizárni a negatív embereket, meg kell tanulni. Az elején nekem is nehéz volt, de meg kell szoknunk, sok buta, beteges ember van. Akik szót nem érdemelnek. Te tudod miért harcolsz, mit miért teszel, élj-e szerint és légy boldog (ez fáj nekik különben a legjobban, mert Ők nem azok!)!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény