Halihó,

Pörgős nap volt a mai, de nem baj, az ilyet szeretem!:)

Vendégség szuper volt, Ama is nagyon jól érzete magát. Sajnos ettem viszont 1-2 dolgot és ma nem is tornáztam. De nem bántom magam, néha ilyen nap is kell. Ma ettem pizzás tekerentyűt 2 db-ot, vendégsében 2 sütit és 1 szelet friss házi sütésű kenyeret, vacsira (6-kor) Ádus melegszendvicset csinált. Ajajjjj...



Nagyon kívánom az édességet, de nem eszek már....így is elszaladt ma velem a ló.

De holnap ügyibb leszek, bár Bakonyit csinálok nokedlivel, de majd óvatosan duhajkodok. :)))) És lesz este cardió is. :))



Leletem, szuper lett!:DDD
Minden határon belül, 2 dolog nem, a Nővérkém (Ő eü-it végzett) azt mondta az egyik a májam, ami kicsit túldolgozza magát, nyomja ki még mindig a káros anyagokat, ez a diétának tudható be (nem vészes 19,5 és a határ: 1,7-18,5) illetve ahol mínuszom van az az egészséges zsírok, ami kevés van bennem:)))))) Ennem kéne zsírosabb tejtermékeket, ilyesmit (ez sem vészes 145, határérték: 150-360) ez is a diéta hatása még.
Amire még nagyon kivi voltam:
koleszterin 4,92 (2,90-5,16),
vércukor 4,6 (4,2-6,4),
TSH vagyis pajzsmirigy 0,81 (0,27-4,2)
NAGYON ÖRÜLÖK!!:)

Csodaszép estét!:)

Megjegyzések

  1. Ezek tényleg szupi értékek, vigyázz magadra, hogy meg is tartsd, és kívánom, hogy ennél soha ne legyen rosszabb! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény