Hétvége! :)

Ama kirándul, Apa melózik...én meg jó Nő mondjára piacozni voltam:)

Persze bringával, aztán még elmentem tekerni egy kicsit, dombnak felfelé, azt hittem kiköpöm a tüdőmet, basszus, hogy lesz ebből futás...de éreztem a combomat, fenekemet, és olyan jó volt!:)

Mai torna lehet ennyi volt, tegnapi cardió kemény volt, ma ez az átmozgatás jól esett. Holnap még lenyomok egy Kismama 1 trim 20p. és jó is leszek:) Jövőhéten 2 cardió, 2 Réka itthon, 1 Réka Road show torna.:))) Ha még van erőm, akkor hétvégén is, de sztem inkább bicaj a hétvége. Kell már másfajta mozgás is, mint a megszokottak.

Eddig 1 zsemlét ette, 1 sz sonkával, kevés light krémsajttal. Ebéd ma is Bakonyi lesz.:)))

Most elmegyek szoliba, ahova kb. fél éve készülök, olyan sápadt vagyok:))

Csodaszép napot és várom a jelentkezőket továbbra is!

UI: Aki hétfőn kezd, az ma még rosszalkodhat kicsit, holnap délután már picit vegyen vissza, ne érje váratlanul a szervezetet, ha nem kap lisztet, cukrot...bár ebből a szempontból jó a kcal számolás, hisz adsz mindent, csak módjával!:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény