Jajj, nem bírok magammal pár napja....

...jönnek A NAPOK, és én tiszta bolond vagyok, csak édességet ennék...tegnaphoz képest ma már ügyibb vagyok azért.

Ma reggelim szendvics, tízóraim müzliszelet volt. Eddig jó is. Ebédem lencsefőzi, 1 zsemle, és egy óriás túrórudi....ez is még cö-cö....de most uzsira: gombalaves (anya hoztam, nyamika volt) és kb 10 db győri keksz. 1 db 19 kcal..de akkor is. Még jó hogy ma tornáztam, és tekertem Amival mögöttem 1 órát, így kompenzálva van.:))

Amicinek vágtam el körtét és narancsot, amit meghagyott azt fogom eszegetni, ha édességet kívánok. Nem normális dolog ennyi édességet enni!:)))

Vacsi valami könnyű lesz, rám fér ma már vm könnyű is, de az majd olyan 7 körül.:)))

Holnap nem akarok Rékázni, fájnak a csontjaim komolyan a fenék gyakiknál....B.A sem mert abban sok a súlyzós rész, és cardión is súlyzóztunk a héten 2-szer. Lehet Zumba lesz, vagy Sztriptíz aerobic...valami ilyesmire gondoltam, ja és holnap is bringa:))) Szombat pihi:) Megyünk majd úgy is eleget, vasárnap pedig a szokásos RR Kismama 1 trim 20 perces.:)

Holnap kakaós csigát sütök, szép baleset lesz!:))))))))))))))))

Na sebaj, a cél tartani a 63 kg, amíg a mérleg annyit mutat, belefér egy kis csiga-biga:))) Eddig bevált a tornával kompenzálás!!!:))))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény