A mai napom is jól kezdődött...

...de tényleg! :)

Egyrészt mert sütött a napocska, másrészt mert 64 kg mutatott a mérleg! 64 kg!!!!!!!!!!!!! Na ez az a szám amire nem emlékszem mikor is voltam ennyi....kb majd 10 éve...:))))

Hogy sikerült??? Ádus nevetve azt mondta levágáták a hajamat...:DDD Aztán ki tudja, tény h este nagyon kívántam a csokit és nem ettem, de ettől azért nem fogy az ember Lánya 1 kg-t (BÁRCSAK ÚGY LENNE!!!) de nagyon jó volt látni...!

Bár én a 65 kg nagyon szeretem....ha ezt úgy tudom tartani hogy 64 és 66 között ingázok..akkor szuper. Sokáig voltam 65-67 kg között...ez itt nekem szuper:))Valahol a 65 körül mozogjak az a lényeg!:)))



Ma cardió este 8-tól!!:)) Jól fog esni, végre a hasim sem fog fájni, teljes erőbedobással tudom csinálni!!:))


Az ebéd rántott husi lesz, csinálok vagy 12 szeletet, ez nekünk 3 napi adag, de ha már csinálok akkor legyen bőven! Nem szeressek panízozni, de Ádus kérése, hát neki mindent! És Ama is imádja! :D



Neki is állok, amíg Ama alszik, aztán megyünk ki. Rendet tettem már reggel, mostam, tergettem, elpakoltam, most megfőzök, kész is leszek mindennel!

Holnap vasalás a terv....na azt sem szeressem, dehát nem szerethetek mindent kérem szépen!:D

Ja és hétvégén töltött káposztát csinálok, először életemben, ma meg is vettem a Zöldségesnél a kápit hozzá....kiváncsi leszek, imádom! Majd megkérem Anyut álljon mögém!!!!:) Mindig ezt csinálom, mikor elsőre főzök vm-t, hogy ne legyen kuka (volt már ilyen, edényestül!) és akkor tuti finom is és legközelebb már megy egyedül!:D

Nem szégyen segítséget kérni, a nagyobb szégyen, ha nincs mit az asztalra tenni a családnak!:DDD



Csodaszép, napsugaras napot mindekinek!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény