Megkezdődött a 3. nap...

....már a 3....ugye azért szalad az idő???? És ti napról napra erősebbek és keményebbek vagytok!:) Van akinek már ment is le pár dkg, vagy kg.....hajrá csajok!:))

Ama alszik, én meg szaladok tornázni!:) INEP 20p. talaj:)) Ma nem kell főznöm, van tegnapról még babfőzelék, holnap riszeshús lesz:)) Nagyon szeretem!:) És holnap sütök is...jellemző tipikus háziasszony, ha sütit szeretne a saját Névnapjára, magának süt!:DD

Ma sajnos édességet kívánok, eddig Ádus reggeli vaníliás csigájából ettem 2 falatot, remélem ennyi elég volt mára!:)) Főleg, hogy holnap is fogok sütizni, mert sztem Brownie-t sütök, és azt imádom!:)

Holnap cardió, megint fogyi gatyában....péntek pedig Réka torna, Ritussal. Csikike te ma mész Réka tornára, érezd nagyon jól magad!:))))

CSODASZÉP NAPOT, SZÉPEK VAGYTOK CSAJOK, DE MÉG SZEBBEK LESZTEK!!!:DDD

Megjegyzések

  1. Köszi Drága :)
    biztos szuper lesz, már izgulok, remélem fogom bírni :D Puszi

    VálaszTörlés
  2. Persze, hogy fogod, hisz tök jó formában vagy...már vártam hogy írj nekem....gyere néha a cboxra is:)))

    Jó lenne már találkozni!:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény